Różnica pomiędzy stronami "Lewactwo – przyczyny politycznego obłędu (Lyle Rossiter)" i "Nadzwyczajne przemówienie"

Z Henryk Dąbrowski
(Różnica między stronami)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (1 wersja)
 
 
Linia 1: Linia 1:
<div style="text-align:right; font-size: 130%; font-style: italic; font-weight: bold;">21.10.2016</div>
+
<div style="text-align:right; font-size: 130%; font-style: italic; font-weight: bold;">18.09.2015</div>
  
  
Linia 5: Linia 5:
  
  
[[File:Liberalism_Is_a_Mental_Disorder.png|center]]
+
16 września 2015 roku, nadzwyczajne posiedzenie Sejmu, fragment przemówienia premier Ewy Kopacz
  
  
  
 +
''Ale przypomnijmy sobie lata dziewięćdziesiąte. W latach dziewięćdziesiątych, kiedy Polska była krajem zdecydowanie uboższym niż w tej chwili, przyjęliśmy 86 tysięcy Czeczeńców. Zaobserwowaliście terrorystów na każdym rogu ulicy? Czy zaobserwowaliście nagły spadek zatrudnienia? Czy odnotowaliście jakieś sytuacje, które by zagrażały bezpieczeństwu Polaków? Więc dzisiaj pytam...''
  
  
  
 +
Otóż to ja pytam, bowiem to nie moim obowiązkiem jest wiedzieć. Pytam panią premier, czy były próby zamachów terrorystycznych (niekoniecznie na każdym rogu ulicy)? Czy wykryto terrorystyczne bojówki, które w porę unieszkodliwiono?<ref name="p1"/><ref name="p2"/> Zamiast zadawać niezbyt mądre pytania, proszę odpowiedzieć, ilu z tych 86 tysięcy czeczeńskich uchodźców obecnie znajduje się w Polsce i pracuje?<ref name="p3"/><ref name="p4"/> To nie na społeczeństwie spoczywa obowiązek monitorowania i&nbsp;odnotowywania sytuacji, które zagrażałyby bezpieczeństwu Polski. To pani obowiązkiem jest wiedzieć i poinformować społeczeństwo o stanie faktycznym. Proszę powiedzieć, ile kradzieży, napaści, gwałtów i morderstw dokonali przyjęci Czeczeńcy<ref name="p5"/><ref name="p6"/><ref name="p7"/>. A może po prostu rząd kraju istniejącego tylko teoretycznie też nie zna tych liczb?
  
  
  
<span style="text-align:left; font-size: 150%; line-height: 1.6em; font-weight: bold;">Liberalny umysł: Psychologiczne przyczyny politycznego obłędu</span><ref name="p1"/>
+
Cóż, niektórym się wydaje, że to czego nie widzą, nie istnieje...
  
  
Linia 22: Linia 24:
  
  
 
+
PS.<br/>
 
+
Czeczeni i muzułmańscy imigranci - nie wolno porównywać tych sytuacji. Liczba ponad dwóch milionów Polaków wypędzonych z Polski zmieniła optykę widzenia. Nie ma i nie może być zgody na wypędzanie Polaków (biedą i&nbsp;bezrobociem) i&nbsp;przyjmowanie muzułmanów, dla których w cudowny sposób znajdują się praca i pieniądze.  
Egalitaryzm<ref name="p2"/> i welfaryzm<ref name="p3"/> współczesnych liberalnych rządów są niezgodne z istotą natury człowieka oraz realiami ludzkiej egzystencji. Wzrost znaczenia liberalnych programów został spowodowany nieracjonalnym oczekiwaniem zachodnich społeczeństw, aby to rządy zaopiekowały się ludźmi i zarządzały ich życiem, zamiast chronić ich prawa własności. To błędne wyobrażenie powoduje masowe łamanie wspomnianych praw, przy jednoczesnym umożliwieniu urzędnikom państwowym realizacji własnych urojeń oraz urojeń ich wyborców. Liberalny program:
 
* wynagradza różnego rodzaju patologiczne uzależnienia
 
* zwiększa prymitywne uczucia zawiści i niższości
 
* wzmacnia paranoiczne postrzeganie prześladowania
 
* wprowadza maniakalne urojenia wielkości
 
* wykorzystuje administrację rządową dla władzy, dominacji i zemsty
 
* spełnia infantylne roszczenia do praw, pobłażania i odszkodowań
 
 
 
 
 
 
 
Współczesny liberalizm odrzuca, w mniejszym lub większym stopniu, kompetencje i niezależność zwykłego człowieka i&nbsp;podporządkowuje go woli rządów prowadzonych przez liberalne elity. Dwudziestowieczne zwycięstwo liberalnej filozofii w zachodnim świecie jest oczywiste, a jego konsekwencje dla wolności są złowieszcze. Ale historia świata dokumentuje również bohaterskie zmagania ludzi, aby uciec od tyranii wszystkich typów, czy to narzuconych przemocą i ogłoszonych uprawnieniem dyktatora, czy też fałszywie usprawiedliwianych względami ekonomicznymi, religijnymi lub politycznymi. Naukowa fikcja marksowskiego rozwoju gospodarczego, majestatyczna fantazja Nowego Porządku Świata<ref name="p4"/>, utopijne marzenia The Great Society<ref name="p5"/>, mit boskiego cesarza, każda z tych koncepcji miała swój punkt zwrotny na kluczowym etapie nieracjonalnych prób uprawomocnienia kontroli rządu i zanegowaniu indywidualnej wolności. Realia ludzkiej egzystencji, w szczególności immanentna niezależność człowieka i nieuniknione różnice w wyborach i preferencjach, czynią wszystkie kolektywistyczne doktryny absurdalnymi. Rozumny biolog nie przeniesie kozła górskiego na prerię i nie ogłosi zgodności między organizmem a środowiskiem. Rozumny teoretyk polityki społecznej nie będzie stwarzać środowiska przepisów dla działania człowieka, które odrzucają indywidualne różnice, ignorują krytyczne znaczenie wolnego wyboru, moralności i współpracy oraz w inny sposób zakłócają i naruszają naturę człowieka, aby następnie ogłosić, że utopia ziściła się w robotniczym raju.
 
 
 
 
 
 
 
Podobnie jak wszyscy ludzie, współczesny liberalizm ujawnia swój prawdziwy charakter (również swoje szaleństwo), w&nbsp;tym, co ceni i dewaluuje oraz w tym, o czym wyraża się z pasją. Szczególnie interesujące są jednak liczne wartości, których współczesny liberalny umysł nie jest pasjonatem. Zauważmy, że liberalny program
 
* nie kładzie nacisku na fakt, że to człowiek jest fundamentem każdej jednostki gospodarczej, każdej komórki społecznej i&nbsp;każdego politycznego organizmu
 
* nie idealizuje wolności jednostki oraz właściwego dla jej istnienia ładu i struktury prawa
 
* nie broni podstawowych praw własności i prawa egzekwowania umów
 
* nie dąży do ideałów autentycznej autonomii i wspólnoty
 
* nie głosi etyki samodzielności i samostanowienia
 
* nie pochwala odwagi, wyrozumiałości lub wytrzymałości
 
* nie wysławia etyki zgody ani błogosławieństwa nieodpłatnej współpracy
 
* nie broni prawości moralnej i nie rozumie kluczowej roli moralności w relacjach międzyludzkich
 
* nie pojmuje identyczności kompetencji, nie docenia jego znaczenia ani nie analizuje warunków rozwojowych i&nbsp;instytucji społecznych, które promują jego osiągnięcia
 
* nie rozumie lub nie uznaje niezależności jednostki ani nie nakłada ścisłych ograniczeń na przymus stosowany przez państwo
 
* nie chwali prawdziwego altruizmu prywatnej dobroczynności
 
* nie uczy na lekcjach historii o złu kolektywizmu
 
 
 
 
 
 
 
Liberalny umysł jest pasjonatem:
 
 
 
* świata pełnego żalu, smutku, niedostatku, nieszczęścia, biedy, podejrzliwości, nieufności, gniewu, wyzysku, dyskryminacji, prześladowania, alienacji i niesprawiedliwości
 
* cały ten świat zajmują „pracownicy”, „mniejszości”, „mały człowiek”, „kobiety” i „bezrobotni”
 
* są oni biedni, słabi, chorzy, pokrzywdzeni, oszukani, uciśnieni, pozbawieni praw, wyzyskiwani i represjonowani
 
* nie ponoszą oni żadnej odpowiedzialności za własne problemy
 
* żadnemu z tych cierpień nie można przypisać win lub błędów własnych: złych wyborów, złych nawyków, błędnego osądu, życzeniowego myślenia, braku ambicji, niskiej odporności na frustrację, chorób psychicznych lub wad charakteru
 
* niedola tych ofiar nigdy nie jest spowodowana brakiem planowania przyszłości lub niezdolnością do uczenia się na własnych doświadczeniach
 
* zamiast tego, „podstawowe przyczyny” wszystkich tych utrapień leżą w wadliwych warunkach społecznych: ubóstwie, chorobach, wojnach, ignorancji, bezrobociu, uprzedzeniach rasowych, dyskryminacji ze względu na pochodzenie lub płeć, nowoczesnej technologii, kapitalizmie, globalizacji i imperializmie
 
* radykalny liberalny umysł uważa, że to cierpienie jest wyrządzone niewinnym przez różne drapieżniki i&nbsp;prześladowców: „wielki biznes”, „wielkie korporacje”, „chciwych kapitalistów”, „amerykańskich imperialistów”, „prześladowców”, „bogaczy”, „możnych”, „potężnych” i „samolubnych”
 
 
 
 
 
 
 
Liberalnym lekarstwem na tę niekończącą się niemoc jest bardzo rozbudowany despotyczny rząd, który steruje i&nbsp;zarządza społeczeństwem od kołyski do grobu przez programy redystrybucji działań opiekuńczych. Jest to rząd, który jest wszędzie i&nbsp;robi wszystko dla wszystkich. Hasło liberałów brzmi: „Ufamy Rządowi”<ref name="p6"/>. Aby uwolnić ludzi od problemów życia, liberalny program
 
* zaleca odrzucenie osobistej odpowiedzialności
 
* zachęca do użalania się nad sobą i nad innymi
 
* wspiera uzależnienie od rządu
 
* promuje przyjemności seksualne i uleganie im
 
* usprawiedliwia przemoc
 
* znosi zobowiązania finansowe
 
* usprawiedliwia kradzież
 
* ignoruje grubiaństwo
 
* zaleca narzekanie i obwinianie innych
 
* umniejsza znaczenie małżeństwa i rodziny
 
* legalizuje każdą aborcję
 
* postępuje wbrew tradycji religijnej i społecznej
 
* uznaje nierówność za niesprawiedliwość
 
* buntuje przeciwko obowiązkom obywatelskim
 
 
 
 
 
 
 
Przez wielorakie uprawnienia do niezasłużonych dóbr, usług i statusu społecznego liberalny polityk obiecuje
 
* zapewnić dobra materialne dla każdej osoby
 
* zapewnić każdemu opiekę zdrowotną
 
* chronić poczucie własnej wartości każdego obywatela
 
* poprawić każdej osobie jej gorszą sytuację społeczną i polityczną
 
* zapewnić edukację każdemu obywatelowi
 
* wyeliminować wszelkie różnice klasowe
 
 
 
Razem z liberalnymi intelektualistami mającymi udział w tej chwale, liberalny polityk jest bohaterem tego melodramatu. Odbiera uznanie za zapewnienie swoim wyborcom tego co chcą lub potrzebują, choć nie wyprodukował on własnym wysiłkiem żadnego z tych towarów, usług lub wartości, które są im przekazywane, ale zamiast tego używając przemocy, zabrał je innym obywatelom.
 
 
 
 
 
 
 
Radykalny liberalizm atakuje w ten sposób fundamenty wolności naszej cywilizacji i z tego powodu jest prawdziwym złem. Ponadto, biorąc pod uwagę jego pozbawione sensu cele, represyjne środki, historyczne porażki i zważywszy na jego negatywne skutki dla rozwoju człowieka, nie może być zgody na szaleństwo tego radykalnego programu. Zauważmy, że:
 
* tylko nierozumny program może opowiadać się za systematycznym niszczeniem fundamentów uporządkowanej<ref name="p7"/> wolności
 
* tylko nierozumny człowiek chciałby, aby państwo zarządzało jego życiem za niego, zamiast stworzyć mu bezpieczne warunki, w których on mógłby sam zarządzać swoim własnym życiem
 
* tylko nierozumny program celowo osłabiałby wzrost kompetencji obywatela, oferując mu jednocześnie możliwość adopcji przez państwo
 
* tylko nierozumne myślenie chciałoby zamienić indywidualną wolność na rządowy przymus, aby następnie poświęcić dumę samodzielności dla uzależnienia od świadczeń socjalnych
 
* tylko nierozumny człowiek mógłby patrzeć na wspólnotę wolnych ludzi współpracujących z wyboru i zobaczyć społeczeństwo ofiar bezwzględnie wykorzystywanych przez łajdaków
 
 
 
 
 
 
 
Liberalny program nakłania obywatela, aby to w rządzie pokładał swoje podstawowe zaufanie, aby postrzegał go jako matkę wszystkich żywicieli i nie ufał tym, z którymi będzie zobligowany prowadzić z własnej woli interesy, aby otrzymywać to, czego potrzebuje. Czyniąc to, polityk stara się przekierować do urzędów zaufanie, które może i powinno dawać człowiekowi wiarę we własne siły potrzebną do kierowania własnym życiem dzięki dobrowolnej współpracy z&nbsp;innymi. Programy rządowe odwołują się do ludzkiej bierności, sugerując, że nie musimy zapewnić sobie własnej opieki zdrowotnej, dachu nad głową lub emerytury. I wcale nie musimy współpracować z innymi ludźmi dla zrealizowania tych celów. Zamiast tego, dowiadujemy się, że potrzebujemy jedynie zaufać rządowi, aby wszystko czego potrzebujemy stało się dostępne i wprowadzić to zaufanie w życie, przez scedowanie na urzędników władzy opodatkowywania ludzi i&nbsp;sterowania nimi dla ich dobra. Krótko mówiąc, rząd zachęca obywateli do głosowania na kandydata, który obiecuje to, co rodzic daje dziecku. Rząd zachęca obywateli do przyjęcia postawy niesamodzielnego dziecka, do zrezygnowania z&nbsp;osobistej niezależności na rzecz państwa, do zignorowania życiowego obowiązku, aby brać pełną odpowiedzialność za swój materialny i społeczny status, oraz do zaakceptowania urzędników państwowych jako ich opiekunów.
 
 
 
 
 
 
 
Nerwica radykalnego liberała ujawnia się w jego ideałach i fantazjach; w jego przekonaniu o własnej nieomylności, w&nbsp;jego arogancji i&nbsp;megalomanii; w jego użalaniu się nad sobą; w jego żądaniach przywilejów i&nbsp;zwolnienia z&nbsp;odpowiedzialności; w jego roszczeniach do uprawnień; w tym co on daje i odmawia; w jego protestach, że nic zrobionego dobrowolnie nie jest wystarczające, aby go zadowolić. Przede wszystkim jego nerwica jest widoczna w jego dziwacznych postulatach politycznych, w jego zaciekłych protestach przeciwko wolności gospodarczej, w jego wyniosłej pogardzie dla moralności, w jego groźnym buncie wobec uprzejmości, w jego zaciekłych atakach na wolność zrzeszania się, w jego napastliwych atakach na wolność jednostki. Na koniec zauważmy, że bezrozumność radykalnego liberała jest najbardziej widoczna w jego bezwzględnym używaniu przemocy w celu kontrolowania życia innych.
 
 
 
 
 
 
 
W kompetentnym społeczeństwie zasady uporządkowanej wolności kierują postępowaniem człowieka w ciągu całego okres życia. Informują one jego i jego dzieci oraz społeczność o regułach, dzięki którym ludzie czynią swoje życie sensownymi. Ponieważ prawa, przepisy i obowiązki kompetentnego społeczeństwa są zgodne i spójne oraz odzwierciedlają dwubiegunową naturę człowieka<ref name="p8"/>, to indywidualni obywatele, rodziny, społeczności, społeczeństwo i&nbsp;instytucje tworzą razem spójną całość wspierającą życie, wolność, społeczną współpracę i dążenie do szczęścia. Zgodnie z&nbsp;zasadami, które rządzą uporządkowaną wolnością, ludzki organizm oraz jego fizyczne i społeczne środowisko są w&nbsp;zgodzie w największym możliwym stopniu uwzględniając niespokojną naturę człowieka.
 
 
 
 
 
 
 
Natomiast społeczeństwo zorganizowane zgodnie z ideami radykalnego liberalizmu popada w natychmiastowy konflikt między dwubiegunową naturą człowieka, a prawami, przepisami i obowiązkami, które umożliwiają człowiekowi życie w&nbsp;pokoju i wolności. Zamiast koordynowania życia poszczególnych obywateli ze społecznymi instytucjami, radykalny liberalizm wikła osoby i instytucje w ciągły konflikt między sobą przez swoją retorykę walki klasowej i prześladowania, swoje naruszenia wolności osobistej, przez łupieżcze opodatkowanie i zbyt szczegółowe przepisy, przez ataki na integralność rodziny i przez wieczną nieudolność rządowej biurokracji.
 
 
 
 
 
 
 
Pomimo niezliczonej ilości wadliwych analiz, błędnych rozwiązań i zgubnych skutków, liberalny rząd uroczyście proklamuje sam siebie  niezastąpionym i rości sobie prawo do wprowadzania przepisów i zarządzania naszym życiem od siedziby firmy po sypialnię. Wrodzona predyspozycja do szaleństwa tkwiąca we wszystkich ludziach –  nasza skłonność ku megalomanii, przesada i brak umiaru, ograniczona zdolność oceny sytuacji, przekręcanie faktów, niezrozumienie związków przyczynowo-skutkowych i niezdolność do uczenia się na własnych doświadczeniach, nasz brak perspektyw i&nbsp;nasza obsesja na punkcie nieistotnych szczegółów, nasze nierozsądne cele, paranoiczne lęki i nieracjonalne przeciwdziałanie agresji; nasze narzucanie własnej woli i przestępczość – wszystko to jest zapisane wielkimi literami w&nbsp;szaleństwie liberalnego rządu. Jego polityka i działania stanowią studium psychopatologii i socjopatologii natury człowieka.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
<div style="text-align:right; font-size: 150%; font-weight: bold;">Lyle H. Rossiter</div>
 
 
 
 
 
 
 
  
  
Linia 145: Linia 40:
 
<references>
 
<references>
  
<ref name="p1">Są to wybrane fragmenty książki ''THE LIBERAL MIND: The Psychological Causes of Political Madness'' napisanej przez Lyle H. Rossitera. Autor książki udostępnił je na stronie ([http://www.libertymind.com/excerpt-madness_267.html www.libertymind.com]). Książka jest dostępna w serwisie Google Books ([https://books.google.pl/books?id=2KckDSbGnWkC&lpg=PP1&dq=lyle%20rossiter&pg=PR1#v=onepage&q&f=false LINK]). Tłumaczenie i publikacja za zgodą Lyle H. Rossitera.<br/>
+
<ref name="p1">PAP, ''Trzej Czeczeni zatrzymani przez ABW pod zarzutami związanymi z terroryzmem'', ([http://www.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_www.pap.pl&_PageID=1&s=infopakiet&dz=kraj&idNewsComp&filename&idnews=212863&data&status=biezace&_CheckSum=-1671150798 LINK])</ref>
 
 
(CC) Tłumaczenie tekstu: Henryk Dąbrowski. Wszystkie przypisy dodane przez tłumacza.<br/><br/>
 
Lyle H. Rossiter jest psychiatrą, wykształcenie medyczne zdobył na Uniwersytecie Chicagowskim. Przez dwa lata służył jako psychiatra w armii Stanów Zjednoczonych. Obecnie prowadzi prywatną praktykę w Chicago. Więcej informacji Czytelnik znajdzie na stronach: ([http://www.libertymind.com/author-bio_236.html LINK1]), ([http://www.forensicpsychonline.com/cvs.html/rossiter.html LINK2])</ref>
 
  
 +
<ref name="p2">WP.pl, ''Były agent wywiadu: Polska była zagrożona atakiem terrorystów czeczeńskich'', ([http://wiadomosci.wp.pl/kat,1020223,title,Byly-agent-wywiadu-Polska-byla-zagrozona-atakiem-terrorystow-czeczenskich,wid,15518103,wiadomosc.html LINK])</ref>
  
<ref name="p2">Wikipedia, ''Egalitaryzm'', ([https://pl.wikipedia.org/wiki/Egalitaryzm LINK])</ref>
+
<ref name="p3">wPolityce.pl, ''Jak to z Czeczenami w Polsce było. Adam Borowski: To były samotne kobiety z dziećmi, starcy i ranni. Młodych mężczyzn nie było, bo walczyli za swój kraj'', ([http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/265691-jak-to-z-czeczenami-w-polsce-bylo-adam-borowski-to-byly-samotne-kobiety-z-dziecmi-starcy-i-ranni-mlodych-mezczyzn-nie-bylo-bo-walczyli-za-swoj-kraj LINK])</ref>
  
 +
<ref name="p4">Wspolczesna.pl, ''Czeczeni na miejskim garnuszku'', ([http://www.wspolczesna.pl/wiadomosci/lomza/art/5683248,czeczeni-na-miejskim-garnuszku,id,t.html LINK])</ref>
  
<ref name="p3">Wikipedia, ''Welfaryzm'', ([https://pl.wikipedia.org/wiki/Welfaryzm LINK])</ref>
+
<ref name="p5">tvn24.pl, ''Czeczeńcy - won do domu!'', ([http://www.tvn24.pl/prosto-z-polski,18,m/czeczency-won-do-domu,1155.html LINK])</ref>
  
<ref name="p4">Wikipedia, ''Nowy porządek świata'', ([https://pl.wikipedia.org/wiki/Nowy_porz%C4%85dek_%C5%9Bwiata LINK])</ref>
+
<ref name="p6">BialystokOnline.pl, ''Dwaj Czeczeni podejrzani o działalność przestępczą trafili do aresztu'', ([http://www.bialystokonline.pl/dwaj-czeczeni-podejrzani-o-dzialalnosc-przestepcza-trafili-do-aresztu,artykul,71545,1,1.html LINK])</ref>
<ref name="p5">Wikipedia, ''Great Society'', ([https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Society LINK])</ref>
 
<ref name="p6">W oryginale: ''In Government We Trust''. Zobacz: Wikipedia, ''In God we trust'', ([https://pl.wikipedia.org/wiki/In_God_we_trust LINK])</ref>
 
  
<ref name="p7">W oryginale: ''ordered liberty'' – wolność uporządkowana, wolność ukierunkowana. Wolność ograniczona ze względu na potrzebę porządku w społeczeństwie.</ref>
+
<ref name="p7">Onet.pl, ''Czeczeni napadli na drukarnię. Sąd zastosował areszt'', ([http://wiadomosci.onet.pl/bialystok/czeczeni-napadli-na-drukarnie-sad-zastosowal-areszt/h6plx LINK])</ref>
 
 
<ref name="p8">Dwubiegunowa natura człowieka odnosi się do dwóch głównych biegunów ludzkiego działania: bieguna autonomii i bieguna wzajemności. Biegun autonomii oznacza nasze zdolności zorientowane na siebie: samodzielność, odpowiedzialność za siebie, odpowiedzialność przed samym sobą, itp. Biegun wzajemności oznacza nasze zdolności zorientowane na innych: rodzicielstwo, współczucie, współpraca z innymi, branie pod uwagę innych, altruizm, dobroczynność, opiekuńczość, życzliwość, poczucie związku między pokoleniami, itp.</ref>
 
  
 
</references>
 
</references>
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
&nbsp;
 
&nbsp;

Wersja z 19:14, 1 sty 2017

18.09.2015



16 września 2015 roku, nadzwyczajne posiedzenie Sejmu, fragment przemówienia premier Ewy Kopacz


Ale przypomnijmy sobie lata dziewięćdziesiąte. W latach dziewięćdziesiątych, kiedy Polska była krajem zdecydowanie uboższym niż w tej chwili, przyjęliśmy 86 tysięcy Czeczeńców. Zaobserwowaliście terrorystów na każdym rogu ulicy? Czy zaobserwowaliście nagły spadek zatrudnienia? Czy odnotowaliście jakieś sytuacje, które by zagrażały bezpieczeństwu Polaków? Więc dzisiaj pytam...


Otóż to ja pytam, bowiem to nie moim obowiązkiem jest wiedzieć. Pytam panią premier, czy były próby zamachów terrorystycznych (niekoniecznie na każdym rogu ulicy)? Czy wykryto terrorystyczne bojówki, które w porę unieszkodliwiono?[1][2] Zamiast zadawać niezbyt mądre pytania, proszę odpowiedzieć, ilu z tych 86 tysięcy czeczeńskich uchodźców obecnie znajduje się w Polsce i pracuje?[3][4] To nie na społeczeństwie spoczywa obowiązek monitorowania i odnotowywania sytuacji, które zagrażałyby bezpieczeństwu Polski. To pani obowiązkiem jest wiedzieć i poinformować społeczeństwo o stanie faktycznym. Proszę powiedzieć, ile kradzieży, napaści, gwałtów i morderstw dokonali przyjęci Czeczeńcy[5][6][7]. A może po prostu rząd kraju istniejącego tylko teoretycznie też nie zna tych liczb?


Cóż, niektórym się wydaje, że to czego nie widzą, nie istnieje...




PS.
Czeczeni i muzułmańscy imigranci - nie wolno porównywać tych sytuacji. Liczba ponad dwóch milionów Polaków wypędzonych z Polski zmieniła optykę widzenia. Nie ma i nie może być zgody na wypędzanie Polaków (biedą i bezrobociem) i przyjmowanie muzułmanów, dla których w cudowny sposób znajdują się praca i pieniądze.






Przypisy

  1. PAP, Trzej Czeczeni zatrzymani przez ABW pod zarzutami związanymi z terroryzmem, (LINK)
  2. WP.pl, Były agent wywiadu: Polska była zagrożona atakiem terrorystów czeczeńskich, (LINK)
  3. wPolityce.pl, Jak to z Czeczenami w Polsce było. Adam Borowski: To były samotne kobiety z dziećmi, starcy i ranni. Młodych mężczyzn nie było, bo walczyli za swój kraj, (LINK)
  4. Wspolczesna.pl, Czeczeni na miejskim garnuszku, (LINK)
  5. tvn24.pl, Czeczeńcy - won do domu!, (LINK)
  6. BialystokOnline.pl, Dwaj Czeczeni podejrzani o działalność przestępczą trafili do aresztu, (LINK)
  7. Onet.pl, Czeczeni napadli na drukarnię. Sąd zastosował areszt, (LINK)